Cinci sfaturi prețioase pentru un birou organizat

birou-organizat

Îți petreci o bună parte din zi la locul de muncă și îți dorești să îți transformi spațiul de lucru într-un mediu propice pentru activitatea ta? Află care sunt principalele metode prin care poți să îți amenajezi office-ul într-o manieră de excepție, pentru a fi mult mai bine organizat și mai eficient!

1.Începe cu un declutter în spațiul de lucru

Primul pas pe care trebuie să îl faci este să începi cu eliminarea elementelor inutile care ocupă foarte mult spațiu în mediul în care îți desfășori activitatea și care dau acea senzație de aglomerare. Sortează elementele decorative sau suveniturile din călătorii ce se regasesc pe birou și alege să păstrezi obiectele ce îți aduc zambetul pe buze ori de câte ori le privești. De asemenea, nu uita să utilizezi cutii de organizare sau suporturi care să te ajute să îți păstrezi cât mai aproape pixurile, agrafele, notele adezive sau alte obiecte de dimensiuni reduse, tocmai pentru a fi mult mai bine organizat și pentru a avea totul la îndeamnă ori de câte ori ai nevoie de ele. Ceea ce este bine de știut este faptul că trebuie să acorzi atenție și organizării cablurilor din birou, tocmai pentru a împiedica producerea unor incidente neplacute. Poți utiliza cleme sau suporturi pentru a le ține sub control și pentru a le identifica mult mai ușor.

2.Alege piese de mobilier prevazute cu sisteme de stocare inteligente

După cum stii deja, piesa centrală din orice office este reprezentată de birou. Ideal ar fi să alegi un birou de o calitate superioară, cum ar fi cele din gama Drimus. Prevăzute cu rafturi sau cu sertare, birourile se dovedesc a fi eficiente în pastrarea dosarelor, a cărților sau a altor obiecte de mare importanță. De asemenea, poți utiliza suprafața generoasă a biroului pentru a așeza gadgeturile pe care le utilizezi în activitatea ta, cum ar fi PC-urile, laptopul sau tableta. Birourile din lemn masiv sunt recunoscute pentru rezistența, dar și pentru designul lor de excepție. Acestea se integrează cu succes în orice tip de ambient, transformând spațiile office în medii de lucru cât se poate de confortabile.

Nu uita să îți îndrepți atenția și către un scaun directorial de cea mai bună calitate, deoarece acesta te va ajuta să îți menții coloana vertebrală într-o poziție optimă și să eviți durerile cauzate de orele petrecute în aceeași poziție. Știai că există și modele de scaune directoriale prevazute și cu funcție de masaj? Această tehnologie de ultimă generație te va ajuta să elimini tensiunea acumulată la nivelul muscular și să te relaxezi în voie, chiar și atunci când îți realizezi sarcinile de lucru. Ergonomia este principala caracteristică a pieselor de mobilier oferite de Drimus, având în vedere faptul că birourile și scaunele directoriale îmbină latura estetica cu latura practică.

3.Reorganizează-ți biroul în stil minimalist

În ultimii ani, tot mai multe persoane își îndreaptă atenția către stilul minimalist, aspect sesizabil și atunci când vine vorba de maniera de amenajare a spațiilor de lucru. Ceea ce este bine de știut este faptul că minimalismul nu reprezintă doar o tendință estetică, ci și un concept ce îți va aduce o mai bună concentrare în viața de zi cu zi. Practic, nu va trebui să adaugi prea multe piese de mobilier în birou, ci să te limitezi la strictul necesar, aspect ce se dovedește a fi util în crearea unui spațiu mult mai bine organizat. Cu cât ai mai multe piese de mobilier sau elemente de decor în office, cu atât îți va fi mai greu să găsești ceea ce te interesează. Știai că spațiul deschis nu doar că arată bine, însă îți oferă totodată și acea senzație de liniște? Acest aspect este deosebit de important atunci când lucrezi la un proiect sau când trebuie să acorzi un maxim de atenție activităților tale de zi cu zi.

4.Digitalizarea documentelor, un pas important pentru organizarea office-ului tău

Trăiești în era digitala, deci a venit momentul să beneficiezi din plin de avantajele tehnologiei. Uită de documentele în format de hârtie și optează pentru cele digitale. Tot ce trebuie să faci este să le scanezi și să le salvezi în format digital,  pentru a economisi spațiu și pentru a le accesa cu ușurință cu doar un singur click. Tot mai multe persoane optează pentru aceasta variantă, tocmai datorită beneficiilor de care se bucura în urma digitalizarii întregului proces de lucru. Spune adio dosarelor interminabile și dezordinii de pe biroul de lucru și adoptă tehnici moderne ce îți vor îmbunătăți productivitatea și te vor face să fii mult mai eficient pe durata orelor petrecute la job!

5.Amplasează rafturi de perete

Un alt aspect important în organizarea biroului și în economisirea spațiului este reprezentat de montarea rafturilor de perete, piese de mobilier ce se dovedesc a fi foarte utile în depozitarea cărților sau a diferitelor tipuri de dosare pe care trebuie să le ai mereu la îndemână. Există o varietate de modele de rafturi de perete, clasificate în funcție de model, dimensiune sau capacitatea de stocare. Ține cont de spațiul de care dispui și fă o achiziție inteligentă pentru amenajarea corespunzatoare a biroului tău!

Toate acestea fiind zise, organizarea spațiului de lucru nu este importantă doar din punct de vedere estetic, ci te ajută să îți mărești productivitatea și să ai o bună dispoziție ori de câte ori te afli la locul de muncă. Ia aminte la sfaturile menționate anterior și transformă-ți office-ul într-un mediu ordonat, eficient și plăcut! Biroul este ca a doua ta casă, deci devine un spațiu unde îți poți atinge obiectivele și îți poți îmbunătăți calitatea vieții tale profesionale. Acordă atenție fiecarui detaliu și vei vedea schimbări semnificative în modul în care îți desfășori activitatea!