Fă-ți magazinul online și mai cunoscut printr-o strategie de promovare eficientă

Cu easyCart este foarte ușor să creezi și să lansezi un magazin online care să funcționeze în parametri optimi, însă provocarea apare în momentul în care este nevoie să îi sporești vizibilitatea pentru a te face remarcat pe o piață supraaglomerată. Faptul că ai un site configurat și optimizat este un pas foarte important în acest sens care te va ajuta să rankezi cât mai bine pe motoarele de căutare.
Mai rămâne doar să conturezi o strategie de promovare cât mai eficientă, utilizând instrumente clasice și moderne, pentru a ajunge la cât mai multe persoane din publicul tău țintă. Specialiștii easyCart îți oferă câteva sfaturi pentru promovarea magazinului online de care să ții cont în momentul în care vrei să capeți cât mai multă vizibilitate cu costuri mici!
Conturează profilul potențialilor clienți
Înainte de face orice pas pentru a spori vizibilitatea, trebuie să știi foarte clar cui te adresezi. Determinarea unor informații esențiale precum cine este publicul tău țintă, ce caracteristici are, ce preferințe și principii are, te va ajuta să îți adaptezi abordarea în așa fel încât să fie cât se poate de eficientă. Mai apoi, în funcție de acestea, vei putea ști unde îl găsești și la ce ore pentru a-i furniza informația dorită, ce nevoi are și cum i le poți satisface și alte astfel de detalii specifice care îți vor oferi răspunsuri la întrebări precum: „Unde mă promovez?”, „Ce tip de instrumente folosesc?”, „Care este intervalul orar potrivit?”, „Ce tonalitate abordez?” și nu numai.
Conturează o strategie personalizată
Acum că ai creionat o schiță a direcției pe care ar trebui să o urmezi, îți va fi mai ușor să faci alegeri potrivite dintr-un univers atât de ofertant. Este foarte important să setezi un obiectiv general în jurul căruia să efectuezi orice pas viitor în așa fel încât să ai un traseu standardizat în minte care să te ajute să obții rezultatele dorite.
Pentru că știi deja cui te adresezi și cum trebuie să comunici, alegerea canalelor de comunicare ar trebui să fie un lucru relativ ușor. Te poți limita la unul singur, în cazul în care ești convins că doar acolo vei găsi majoritatea publicului țintă însă, un mix de comunicare bine configurat îți va aduce cu siguranță mult mai multe beneficii.
Ce canale alegi?
Pentru că vorbim de un magazin care activează în mediu online, aceasta este zona pe care ar trebui să o exploatezi din plin, dat fiind faptul că poți înregistra rezultate impresionante cu costuri minime. Optimizarea SEO, Google Ads, promovarea pe social media sunt principele direcții pe care le poți aborda, dat fiind faptul că au la bază exploatarea resurselor proprii. O combinație între promovarea plătită și cea organică s-ar putea să te ajute să obții vizibilitate ridicată într-un timp relativ redus.
Totuși, este important de menționat faptul că o colaborare cu o platformă optimizată de creare magazin online vine și cu instrumente și funcții pentru marketing și vânzări. EasyCart este o alegere benefică în acest sens dat fiind faptul că îți oferă toate integrările de care ai nevoie pentru a te putea distanța de concurență prin experiența ideală pe care o oferă vizitatorilor, cât și prin multitudinea de funcții adaptate care te vor ajuta să vinzi eficient.
Analizează rezultatele
Munca de promovare nu se oprește în momentul în care o campanie a luat sfârșit, ci continuă cu mult după deoarece măsurarea performanței reprezintă un element foarte important. Acest pas te va ajuta să determini dacă abordarea inițială a fost una de succes sau dacă este nevoie să faci îmbunătățiri pentru ca pe viitor să obții rezultate și mai satisfăcătoare.
Promovarea magazinului online este un între proces care, abordat într-o manieră corectă, te va ajuta să obții performanțe mari cu investiții minime!